مواد غذایی برای پر شدن صورت

فهرست مطالب

پر شدن صورت نازخاتون

مواد غذایی برای پر شدن صورت 

مواد غذایی برای پر شدن صورت :
@nazkhaatoon
۱- بهترین روش طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه که من به خیلی ها گفتم افزودن ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی‌ است.برای تهیه این ترکیب شما نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

روزهای اول کمتر بخورید که جوش نزنید. این راه ساده اما بنظر من بهترین راه برای پرکردن صورت هست.(میتونید نیم ساعت بعد از خوردن این ترکیب دو قاشق ماست بخورین که جوش نزنید).

۲٫ هر شب سالاد کاهو و جوانه گندم بخورید.
گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

کانال نازخاتون را به دوستانتان معرفی کنید???
@nazkhaatoon

0 0 رای ها
امتیاز این مطلب
guest
0 نظرات کاربران
Inline Feedbacks
دیدن تمام نظرات
0
لطفا نظرتو در مورد این مطلب بنویسx